czwartek, 6 czerwca 2013

Kolorowe Lato - Pyszne malinki :)

Dziś czwartek, czyli po raz kolejny dzień KOLOROWEGO LATA :)


Moja dzisiejsza propozycja to mój ulubiony kolor, czyli różowy :) Uważam, że jest piękny i pasuje do każdej pory roku tak na prawdę. W końcu to bardzo kobiecy kolor, więc niezależnie od pogody zawsze będzie odpowiedni :)

Niemniej jednak to projekt Kolorowe Lato, więc muszę napisać, czemu różowy akurat na lato ;)

Myślę, że przede wszystkim dlatego, że uwielbiam maliny ... mogłabym je jeść kilogramami. A najlepiej takie świeże, prosto z krzaka, mmm... Tylko oczywiście trzeba wtedy uważać na robaki :D Tak czy siak dla mnie lato bez malin nie mogłoby być latem, więc jak myślę o tej porze roku to do głowy przychodzą mi właśnie malinki - o, takie jak np. te poniżej :)


Tak więc skoro wprawiłam wszystkich w letni malinowy nastrój to teraz zapraszam do oglądania i oceniania mojej propozycji koloru :)






1 komentarz: