czwartek, 25 lipca 2013

Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelki powrót!!

Powracam!! Po prawie miesięcznej przerwie w blogowaniu spowodowanej brakiem czasu, brakiem sił, komplikacją spraw osobistych i lekkim chwilowym wypaleniem. Bardzo bym chciała wszystkich moich czytelników przeprosić, ale ostatnio sama siebie nie ogarniam. Żyję w systemie praca-dom praca-dom, nic więcej. Gdy wracam z pracy to padam na twarz i nie mam siły na wykrzesanie ani jednego słowa.  Teraz postaram się może nie często, ale regularnie pisać posty. Mam dużo nowości kosmetycznych więc na pewno będę je opisywać. Zdobień na razie nie będzie. Dlaczego? Po weselu nie mam paznokci - wszystkie się połamały, natomiast wszystkie moje modelki wyjechały i nie mam na kim zdobić. Może uda mi się zapuścić paznokcie za jakiś czas, chociaż szczerze wątpię, ponieważ codzienny kontakt z acetonem na pewno im nie służy. No ale zobaczymy!!! Wiec czas zacząć wielki powrót!!;)No a teraz zmykam poczytać Wasze posty, w których również mam zaległości i trochę pokomentować!

 Pozdrawiam Wszystkich!

1 komentarz: