sobota, 17 sierpnia 2013

Maska do włosów Biovax, drobne zakupy i wielkie gotowanie :D

Dzisiejszy wpis poświęcony rewelacyjnej masce do włosów Biovax L'biotica. Wspomniałam o niej tutaj.Jest to maska intensywnie regenerująca do włosów ciemnych. Już wcześniej miałam z nią styczność, ale nigdy nie używałam. Kupiłam ją na spróbowanie, była w promocji w Superpharm z 19,99 zł na 9,99 zł więc nic tylko brać! Długo jej nie używałam, bo nie miałam czasu na siedzenie 30 minut z nią na głowie. Wreszcie jednak znalazłam czas na nią i żałuję że wcześniej jej nie używałam!! Moje zdanie? REWELACJA - zapach cudny, taki podobny do profesjonalnych kosmetyków z salonu kosmetycznego, włosy po niej są błyszczące, miękkie, łatwo się rozczesują i paaaaachną nią przez dłuuuuugi czas!;) To kosmetyk do którego na pewno będę wracać, bo warto. Moje włosy takiej właśnie maski potrzebowały !;) Do maski był dołączony czepek i serum ale niestety ktoś mi to wywalił. Maska ma woskową konsystencje, a jej receptura jest bogata w substancje odżywcze:

-połączenie ekstraktu z alg brunatnych oraz filtru UV chroni włosy przed utratą koloru i wydobywa jej głębie. Działa remineralizująco, przywracając równowagę i odpowiednie nawilżenie skóry głowy.

- kompozycja oleju ze słodkich migdałów oraz miodu  silnie nawilża, zmiękcza i ożywia włosy nadając im piękny połysk.

- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

 Na opakowaniu napisane jest, że najlepsze efekty można zaobserwować po 4 tygodniowej  kuracji, więc zobaczymy.

Co najważniejsze maska nie zawiera substancji drażniących tj:

-parabeny

-sls (SODIUM LAURYL SULFATE)

-SLES ( SODIUM LAURETH SULFETE)

-GLIKOLU PROPYLENOWEGO

EFEKT według producenta:

- pogłębiony i ożywiony kolor włosów

-ochrona przed płowieniem spowodowanym promieniowaniem UV

-zdrowe silne zregenerowane włosy

-naturalny, piękny połysk

Jak dla mnie jest to bardzo trafiony zakup, mówię to co prawda po jednym użyciu, ale uwierzcie jak macie problem z włosami  ze są matowe, pozbawione życia, to proponuje tą maskę. Ja nie mogę oderwać oczu od włosów swoich gdzie kiedyś nawet nie chciało mi się na nie patrzeć!! Jednym słowem ZAKOCHAŁAM SIĘ!!!!!<3



Dzisiaj miałam jechać z Jakubem na basen, ale mnie wzięła wena na....GOTOWANIE!!! I pomyślałam że wyczaruje coś czaderskiego i muszę Wam się pochwalić moim wyczynem - roladki z piersi kurczaka nadziewane szpinakiem zawijane szynką prosciutto. A dlaczego się tak tym szczycę ? Bo jeszcze do niedawna myślałam, że mam dwie lewe ręce do gotowania dlatego jest to dla mnie w pewnym sensie ważne;)


Aaaaa... i bym zapomniała o swoich dzisiejszych małych drobiazgach. Miałam wejść tylko po żel pod prysznic do osiedlowej drogerii, a wyszłam z błyszczykiem ! Gdzie ja ostatnio praktycznie nie używam błyszczyków, więc zakup chyba po prostu na zasadzie "oby coś było" (ahhh te kobiety). Nie obyło się też oczywiście bez lakieru do paznokci!! a co!


No i na koniec pochwalę się Wam nowymi pazurkami. Są one po dopełnieniu. Tak tak, mam żel, zarzekałam się, że nie założę go nigdy więcej, ale niestety moje paznokcie były w opłakanym stanie - od acetonu i zmywaczy miałam łamliwe i rozdwajające się...a że no powiedzmy sobie szczerze dłonie są wizytówka w moim zawodzie toteż musiałam je zrobić. Zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które mają piękne naturalne paznokcie... Ja takich długo nie potrafię utrzymać, od razu się łamią, nie mogą być jednakowej długości... Może kiedyś je doprowadzę do normalnego stanu;)


Dzisiejsza zmiana :)


Dwutygodniowy odrost ;)

Pozdrawiam wszystkich !! Dobranoc :)






2 komentarze:

  1. Bardzo cenię sobie maski Biovax, a ta jest w mojej ścisłej czołówce. Od niej zaczęło się moje włosomaniactwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tej maski, ale słyszałam o niej dużo dobrego:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń