środa, 8 maja 2013

Paczuszka od Serenitki B :)


Dzisiaj doszła  paczuszka od Serenitki B z kosmetykami wygranymi u niej w rozdaniu.  Bardzo szybko, bo wczoraj została wysłana! Również dużo nowości bez mojej opinii, ponieważ jeszcze nie zdążyłam ich użyć, co chyba zrozumiałe ;) Wobec tego jedynie przedstawię Wam te wszystkie rzeczy :)

Szampon Naturia z pokrzywą i zielona herbata do włosów przetłuszczających się i normalnych.

Co obiecuje producent ?

- włosy mają zdrowy  i zadbany wygląd
- są sprężyste i przyjemne w dotyku
- mniej się przetłuszczają i odzyskują swoją sprężystość

Składniki:

Pokrzywa - cenne źródło witamin, wzmacnia włosy oraz działa atyłojotokowo i tonizująco.
Zielona herbata - wykazuje silne właściwości przeciwzapalne, wzmacnia włosy i nadaje połysk.

Moje włosy nie przetłuszczają się, ale jak każde potrzebują zdrowego i zadbanego wyglądu ;)


Żel Naturia Body peelingujący pod prysznic z zieloną herbatą.

Co nam obiecuje producent ?

- dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra 
- wygładzona i delikatna w dotyku
- przyjemnie pachnąca

Mogę powiedzieć, że naprawdę przyjemnie pachnie. Miałam zamiar kupić sobie właśnie taki żel peelingujacy, więc jestem zadowolona z nowego nabytku.

Naturalny olejek łopianowy

Co nam obiecuje producent ?

- wzmacnia zniszczone włosy i hamuje ich wypadanie
- stają się sprężyste i mocniejsze
- aksamitnie gładkie lśniące i pełne życia
- dobrze pielęgnowane lepiej się rozczesują i układają

Baaaardzo mi się ten produkt podoba, chociaż jeszcze nie użyłam. Jest idealny do moich zniszczonych włosów!! Może wreszcie przestaną tak wypadać, a i rozczesywanie może stanie się łatwiejsze. Już nie mogę się doczekać kiedy go użyję !;)


Dostałam również dużo, dużo i jeszcze raz dużo maseczek. Jak wiadomo tego nigdy nie za mało ;D

Maseczka błyskawicznie nawilżająca AA 

- chroni skore przed wysuszeniem
- posiada kwas hialuronowy
- algi z wód Antarktyki

Przyda się również  ponieważ moja cera teraz potrzebuje intensywnego nawilżenia. Niestety troszkę się ostatnio pogorszyła i przesuszyła...




Ponadto wygrałam jeszcze:

- peeling enzymatyczny Perfecta 
- maseczka matująca - regenerująca 
- Ziaja maska oczyszczająca
- Ziaja maska nawilżająca
- chusteczka samoopalająca


Na koniec jeszcze dwa piękne kolorki lakierów Wibo z serii blogerskiej - Flirt amethyst i roziskrzone niebo Miratell. Opis lakierów pojawi się pewnie w innej notce. Na razie mogę pokazać efekt końcowy pomalowania nimi pazurów. Na zdjęciach dłonie mojej przyszłej szwagierki Ady ;)


Życzę wszystkim miłego dnia ;) Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz