poniedziałek, 11 lutego 2013

3...2...1..ZACZYNAMY!!

Za oknem zimno, na uczelni sesja w pełni...a kiedy trzeba się uczyć to myśli uciekają i do głowy wpadają zazwyczaj najlepsze pomysły. W związku z tym pomyślałam, że chciałabym stworzyć coś, gdzie mogłabym pokazać co lubię i czym się interesuję. A wraz z dzisiejszym dniem i naporem różnych zadań i obowiązków wszelakiej maści postanowiłam, że odłożę to wszystko na później i umieszczę pierwszy wpis. Mój Blog  będzie o urodzie oraz wszystkim co jest z nią w jakiś sposób związane, co sam jego tytuł sugeruje;) Będę umieszczała tutaj zdjęcia paznokci jakie robię, makijaży, porady dotyczące urody i opinie o kosmetykach.Wiem że, wiele jest już takich blogów, ale ja postaram się żeby ten był ciekawy i niepowtarzalny. No i to co najważniejsze -  żebyście z chęcią do niego wracały, razem ze mną podróżowały po tytułowej Krainie Piękna :)





Po słowach wstępu chcę również zaprezentować jedną z moich stylizacji paznokci, a przy okazji ocenić i opisać lakier, którego użyłam :)





Eveline Colour Instant Fast Dry & Long Lasting
 nr 496



Z dodatkiem opalizujących różowych hologramów



Z walentynkowym akcentem -kawiorowe serduszko


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym lakierem.Wystarcza już jedna warstwa,aby ładnie pokrył paznokcia. Posiada cienki pędzelek. Takiego koloru szukałam od dawna i znalazłam w BIEDRONCE !! ;) Na paznokciach trzyma się do 5 dni. Przy codziennym użytku nie odpryskuje, nawet po generalnym sprzątaniu mieszkanie, gdzie wiadomo używa się różnych detergentów. Lakier  według producenta jest szybkoschnący z czym ja się w 100% zgadzam;) Osobiście wolę lakiery w mniejszych buteleczkach wtedy mogę je zużyć do końca przed ich pogorszeniem konsystencji;)

Cena 7 zł.

Ocena: 
Konsystencja 9/10
Trwałość 7/10
Cena 10/10
Rozprowadzanie 9/10
Czas wysychania 6/10

1 komentarz: