środa, 13 marca 2013

Domowy pedicure :)

Dziś w ramach relaksu postanowiłam zrobić sobie domowy pedicure ;D Trzeba dbać o swoje stopy żeby później przed założeniem odkrytych butów nie było zaskoczenia z powodu zaniedbanych, brzydko wyglądających stóp. Dzięki takim regularnym zabiegom możemy tego uniknąć. Przechodząc do samego zabiegu – na początku zmywam stary lakier z paznokci i trochę je piłuje ;D Następnie wkładam do miski z ciepłą wodą i solą zmiękczająca lub z mydłem w płynie. Wszystko zależy od tego co mam aktualnie pod ręką ;D Moczę sobie stopy tak około 10 minut i później ścieram zrogowaciały naskórek na piętach i pozostałych miejscach gdzie występuje przy pomocy tarki do stóp. Jest to trochę uciążliwe, ponieważ trzeba się namachać ręką. Dlatego też zamierzam sobie kupić frezarkę, co zdecydowanie ułatwi mi to zadanie ;) Po wymoczeniu i starciu naskórka używam peelingu. W tym miejscu przejdę do opisu peelingu, którego teraz używam. Jest to złuszczający Peeling do stóp BeBeauty z Biedronki. Zawiera w sobie następujące składniki:

  • kwasy owocowe AHA -złuszczają obumarły zrogowaciały naskórek,działają wygładzająco i stymulują procesy odnowy skóry
  • naturalny pumeks -posiada silne mechaniczne właściwości ścierające martwe komórki naskórka
  • lanolina - oczyszcza, wygładza i uelastycznia skórę
Producent proponuje stosowanie peelingu około 2- 3 razy w tygodniu dla uzyskania zadowalających efektów i zapobieganiu pękaniu pięt. Osobiście jestem zadowolona z niego. Zapłaciłam za niego hmm.. jakieś 3-4 zł, ale jest naprawdę dobry, na pewno po niego wrócę ;)
Wracając do pedicure - po użyciu peelingu i jego zmyciu nakładam krem do stóp. Oczywiście też zakupiony w Biedronce - Balsam do stóp intensywnie nawilżający BeBeauty. Z niego jednak już nie jestem tak zadowolona jak z peelingu. Niby jest intensywnie nawilżający, ale ja nie czuję tego nawilżenia. Ponadto stopy są po nim śliskie gdyż bardzo długo się wchłania :( Do tego produktu na pewno nie wrócę, będę musiała się rozejrzeć za innym kremikiem do stóp ;D Po nałożeniu kremu na koniec jeszcze tylko pozostaje pomalowanie paznokci i stópki piękne i gotowe ;D 




BeBeauty 
Peeling do stóp złuszczający


BeBeauty
Balsam do stóp intensywnie nawilżający

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz