poniedziałek, 11 marca 2013

Nagroda :D


Dawno nic nie pisałam,ale spowodowane było to ciągłym zabieganiem i brakiem jakiejkolwiek wolnej chwili ;) Dzisiaj mam dla Was lakier Orly, który wygrałam w szybkim konkursie na ich fanpage’u:


Jest to szmaragdowa zieleń :) Paczuszka przyszła już w poniedziałek tydzień temu. Chciałam już wcześniej dodać notkę o nim, ale zawsze coś ważnego mi wypadało...:/ Dodatkowo w prezencie dostałam preparat przyspieszający wysychanie lakieru na paznokciach - FLASH DRY ORLY. Przyspiesza on wysychanie lakieru, a ponadto zawiera prowitaminę B5 oraz olejek z kiełków pszenicy. Wzmacnia paznokcie i nawilża naskórek ;) Co do samego lakieru, to muszę przyznać, że jest rewelacyjny. Już po jednej warstwie krycie jest bez zarzutów. Bardzo szybko również wysycha, nawet bez wspomnianego preparatu. Pojemność buteleczki jest bardzo duża w stosunku do innych firm, bo ma aż 18 ml ;D Myślałam, że Inglot ma duże butelki, ale Orly zdecydowanie tutaj wygrywa :D Cena waha się od 35zł do 45zł, zależy gdzie;) Inne ceny są w sklepach, inne na Allegro. W kolekcjach Orly jest również dużo innych pięknych kolorów. Mogę śmiało je polecić ;)

Na zdjęciu paznokcie mojej koleżanki Agaty, która była zachwycona kolorem lakieru ;D Ogólnie po przyjeździe do Wrocławia trochę kolorowych cudeniek mi przybyło, więc będę miała o czym dla Was pisać :)

Przy okazji zapraszam wszystkich na mój Fanpage :) 



Lakier Orly
Wandering Vine
+
Flash Dry Orly


Flash Dry Orly



 Lakier Orly na dłoni Agaty :)


Końcowy efekt wraz z lakierem :)

Cena - 49,99zł

Ocena

Konsystencja 10/10 
Trwałość 9/10
Cena 5/10
Rozprowadzanie 10/10
Czas wysychania 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz