niedziela, 31 marca 2013

Odszukane na półce :)


Wyspana po mile spędzonym wieczorze z rodzicami, znajomymi i ich nowo narodzonym malutkim synkiem.Teraz pełna energii mogę pisać kolejną notkę  Dziś jak jest okazja opiszę kilka kosmetyków, których używałam jak byłam w rodzinnym domu i zostawiłam je tutaj, ponieważ mama mnie bardzo o to prosiła (chociaż fakt, serce pękało hehe :D ). Wobec tego teraz kiedy zjechałam do domu na święta postanowiłam wykorzystać okazję i od razu ich użyłam. Pierwszym z nich jest Maska Ziaja Pro do rąk i paznokci - bawełniany program do pielęgnacji dłoni. Wygrałam go w konkursie na body painting, w którym brałam udział jakiś czas temu. To, że uwielbiam firmę Ziaja to chyba już wszyscy wiedzą, ale ta maska jest rewelacyjna !

Opis producenta
Wskazania do zabiegu:
Dla każdego rodzaju skóry narażonej na negatywne działanie czynników zewnętrznych. Przeznaczony do skóry zniszczonej z zaburzoną barierą ochronną naskórka. Zalecany w celu liporegeneracji, ochrony i nawilżenia epidermy. Wskazany do skóry z przebarwieniami. Polecany jako element manicure.



Przeciwskazania do zabiegu:


  • Popękany naskórek z ubytkami epidermy.
  • Alergia na parafinę i pochodne parafiny.
  • Popękany naskórek z ubytkami epidermy.
  • Alergia na parafinę i pochodne parafiny.

Cel zabiegu:



• Zabieg złuszczająco-relaksujący
Poprawa gładkości i miękkości skóry.
Przygotowanie dłoni do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.




• Zabieg regenerująco-relaksujący
Dostarczenie skórze niezbędnych substancji odżywczych.
Odnowa naskórka, przywrócona elastyczność i sprężystość skóry.
Redukcja widoczności przebarwień.
Zwiększenie komfortu zabiegu.




• Zabieg złuszczająco-relaksujący
Poprawa gładkości i miękkości skóry.
Przygotowanie dłoni do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.




• Zabieg regenerująco-relaksujący
Dostarczenie skórze niezbędnych substancji odżywczych.
Odnowa naskórka, przywrócona elastyczność i sprężystość skóry.
Redukcja widoczności przebarwień.
Zwiększenie komfortu zabiegu.




Efekt zabiegu:




• Zabieg złuszczająco-relaksujący
Poprawa mikrocyrkulacji i witalności skóry.
Ułatwiona biodostępność substancji aktywnych.




• Zabieg regenerująco-relaksujący
Wzmocniona struktura skóry i zmniejszona szorstkość naskórka.
Bardziej elastyczna, miękka i wyraźnie gładsza skóra.
Rozjaśnione przebarwienia i poprawiony koloryt dłoni.
Długotrwałe uczucie kojącego relaksu.




• Zabieg złuszczająco-relaksujący
Poprawa mikrocyrkulacji i witalności skóry.
Ułatwiona biodostępność substancji aktywnych.




• Zabieg regenerująco-relaksujący
Wzmocniona struktura skóry i zmniejszona szorstkość naskórka.
Bardziej elastyczna, miękka i wyraźnie gładsza skóra.
Rozjaśnione przebarwienia i poprawiony koloryt dłoni.
Długotrwałe uczucie kojącego relaksu.




Moja opinia:
REWELACJA!! Świetnie nawilża, skóra jest delikatna i miękka. Paznokcie po dłuższym i regularnym stosowaniu stają się twardsze. Stosowałam ją po różnych ekstremalnych zabiegach oraz działaniach i była wybawieniem dla moich dłoni. Nie chciałam jej oddawać, ale dla kochanej mamy wszystko :) Zamówię sobie taką niebawem, ponieważ musi być na mojej półce w łazience. Można ją dostać na Allegro za praktycznie grosze - maksymalnie 20 zł za 250 ml, które starczają na bardzo długo. Maskę nakłada się na 15 minut, a później wmasowuje się ją w skórę. Zostawia ona tłustawy film, który dość długo się wchłania  Ja np. stosuje ją przed snem i mi to nie przeszkadza.Dla takiego efektu jaki daje ta maseczka ten tłustawy film jest dla mnie mało istotny ;)

Kolejnym kosmetykiem z domowego zakątka jest scrub do dłoni Lady Perfect. Dostałam opakowanie o pojemności 10 ml po zakończeniu szkolenia Lady Perfect dotyczącym paznokci hybrydowych. Ma bardzo przyjemny zapach, a jego peelingujące granulki nie są duże. Zapach nawet po zmyciu się utrzymuje. Dłonie po nim stają się gładsze i nawilżone. Mam z tej serii jeszcze nieodpakowaną maskę oraz krem. Zamierzam je  użyć w najbliższym czasie i ocenić, bo ciekawość jest duża. 
No i na koniec maść ochronna z witaminą A, którą teraz zabieram ze sobą do domu, ponieważ zauważyłam, że leży i nikt jej nie używa. Szkoda by było gdyby przeleżała nieużywana. Kupiłam ją jak moje dłonie pękały pod wpływem wody i zimnego powietrza w pracy. Ta maść może być stosowana na wszystko, po katarze czy też w jego trakcie, na spierzchnięte usta, na podrażnienia po goleniu. Ja na przykład używam jej na...SKÓRKI ;) Kiedy mam jakieś zadziorki (co u mnie jest bardzo częste) przyspiesza ich gojenie, ale też przy okazji  odżywia je i regeneruje. Po jej zastosowaniu skóreczki ładnie wyglądają. Wadą tego produktu jest jedynie opakowanie... Aluminium jak widzicie na zdjęciu nie wygląda zbyt zachęcająco i gustownie. Ale wiadomo, że bardziej jednak liczy się to co się znajduje w środku, dlatego warto mieć taka maść w apteczce, czy tez kosmetyczce;D


PS. Tylko jedno zdjęcie, ponieważ rozładował mi się aparat ... 


 Maska Ziaja Pro do rąk i paznokci - bawełniany program do pielęgnacji dłoni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz