środa, 10 kwietnia 2013

Motylek by Sephora :)


Dzisiejszy temat to Paznokcie. Dawno ich nie było, a cały czas je robię ;) Przeważnie wrzucam je na  swój  fanpage. Pierwsze paznokcie, którymi chcę się "pochwalić" to paznokcie mojej koleżanki Pauliny. Są delikatne ponieważ według mnie takie najbardziej jej pasują. Lakier jaki użyłam to Sephora najprawdopodobniej nr 61. To moja pierwsza opinia lakieru firmy Sephora, chociaż już 3 używałam. Ten akurat kolor jest przeze mnie używany po raz pierwszy. Lakier ma dość gruby pędzelek co utrudnia malowanie bardzo wąskich paznokci np. takich jak Pauliny. Mógłby być faktycznie troszkę cieńszy. Kupiłam go podczas wyprzedaży i być może dlatego jego konsystencja nie jest najlepsza (pomarańczowy, który kupiłam był całkowicie "glutowaty") ale po wymieszaniu daje radę. Czas wysychania jest przez to niestety wydłużony. Niemniej jednak efekt lakieru jest niesamowity. Jest delikatny, a zarazem ma coś w sobie co przyciąga wzrok. Cena w promocji wynosiła jedynie 5 zł. Regularna cena to aż 20 zł, więc nie dało się przejść obojętnie. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z lakierów z tej firmy, ale tylko tych kupowanych normalnie, a nie w promocji. Jedyna wada to tylko ten nieszczęsny pędzelek. No ale mam nauczkę przed kupowaniem lakierów w promocji, bo z ich jakością może być różnie... No ale człowiek całe życie uczy się na błędach ;)







Ocena: 
Konsystencja 7/10
Trwałość 0/0 (nie mam możliwości oceny)
Cena 10/10
Rozprowadzanie 6/10
Czas wysychania 6/10

Pozdrawiam i życzę miłej nocy!;)

2 komentarze: